Thursday, July 28, 2011

Bored

Assalamualaikum & hi.
Ieka yang comel & Pakwan yang bermuka boolat (agaga)

Ok jangan tanya kenape. Lepas balik dari vacation terus tingtong. Kadang-kadang tak dapat berfikir dengan bagus. Bangun pagi-pagi malas mandi lepastu pergi tengok kartun. Lepastu pergi cuci kasut. Lepastu on9. Housemate pergi kerja jadi tinggal lah aku sensorang kat rumah. Kawan ajak keluar tapi malas sebab tadi tengah tengok cerita kartun. Lepastu tak tahu kenapa boleh dapat idea nak karaoke kat youtube. 

....so kiss me ^^ (walaupun belum mandi. hikss)
Lirik berterabur..loser timing..Suara sengau manusia tak mandi
lepastu mcm membaca buku teks je bunyik...


Nak tahu? tadi Ieka bermimpi indah :') Disebabkan badan letih sangat, Ieka baring la kejap lepastu boleh tak perasan terlelap. Lepastu boleh bermimpi dapat set patung character Usavich! Gembira sampai nangis-nangis lepastu terjaga rupanya hanya mimpi. Entah apa-apa. Kecewa betul T_T



P/S : Korang dah beli kasut raye? huehueh

8 comments:

  1. comelnya ieka ngan bf tuuuu :)

    ReplyDelete
  2. sedapnya suara kaka.....i like~~

    ReplyDelete
  3. Marya Hana-
    ahaha...pic kartun comel la. pic betul2, sedih je tengok ;p

    CikYana-
    ahaaa menadee je kak yana ni :)mane ade la..

    Izzatul Islam-
    hey thanks Izzatul :)

    ReplyDelete
  4. xpe..tu mimpi je..hehehe!! :P
    Xbli pon kasut raya..umo da beso..pakai mana ade pon..huk3~

    ReplyDelete
  5. KecohAbes-
    mcm xboleh terima je itu mimpi..ieka minat gila Usavich!! wuwuu T_T

    Ieka slalu pakai baju kurung dgn kasut converse. Jadi kasut raya ieka adalah sneakers!!
    fashion victim betul.kekeke

    ReplyDelete
  6. kasot raya belum beli ! hehek

    *btw , follow blog ni . sumpah cantikkk :)

    ReplyDelete
  7. Wani-
    hee thanks...wani jom kite kua shopping kasut raye! ^^

    ReplyDelete