Sunday, July 3, 2011

student graphic yang tak cool.

hai saya adik the fying Thumerlina! (ok ok tak kelakar)

Assalamualaikum.

hey hey heyLuvika-ians! (ceh aku ni dah kenape?) Sudah hari Ahad? ya Ahad, hari malas sedunia. pagi tadi bangun tidur sambil menangis sebab bermimpi buruk (-_-") 

Now what? rasanya hari ni lain sikit. pagi-pagi dah tak terlalu malas dah. Sempat buat sarapan dan sidai baju. . lagi satu hal, pagi-pagi on lappy sebab macam bersemangat nak buat doodle. Ni sebab selalu blogwalking kat Belog Cap Ayam & currently kat blog cik Purple la ni.

Cuba buat dua kali tapi ianya tidak menunjukkan ciri-ciri doodle yang comel? ok, aku putus asa, nak pergi tengok tv lah. hari ahad kan banyak cerita kartun. teehee.

so, korang suka doodle tak? nowadays bloggers macam dilanda wabak doodles kan? Semua orang mahukan doodle. Doodle sangat comel tahu! 

Aku nak buat, tapi aku mane ada Graphic tablet nak lukis doodles tu. kau nak suruh aku lukis guna mouse? gila ke apa. First time jadi student Graphic aku penah kena buat satu character, guna photoshop. masa tu aku mana ada graphic tablet ni, duh! aku guna mouse! nak nagis & rasa dunia tak adil.

First time kena paksa draw character guna MOUSE! kat photoshop & ini hasilnya. . . .  =,=! menakutkan.
ye, saya merupakan seorang student graphic yang tak cool. maksud saya SANGAT TIDAK COOL.

  • So, ada yang nak belikan Ieka graphic tablet? Anyone? Wacom bamboo pun jadi lah. *ehemmm*
  • Ada sape-sape yang bermurah hati nak buatkan Ieka doodle tak? Ieka dah setuju sangat dah. hee

happy Sunday all the cumels! jom belanja Ieka mekdi :)

10 comments:

  1. cayunk! cp toksah pakai GT sgala..cp lukis doodle kai mouse, siap dekat paint lg..ahaha

    ReplyDelete
  2. ok lah 2, kalau gua, dah lama gua lidikan org tu.haha


    oh jemput singgah blog

    ReplyDelete
  3. cik Purple - alaaa...CP mmg semula jadi berbakat..ieka ni harap je student grafik tapi x brbakat langsung -_-"

    ReplyDelete
  4. shawn- eleh tipu je shawn ni ;p ntah2 dia buat terus jadi realistic!

    shawn, ieka dah terkena rasukan kentut itu! hahahah ;p

    ReplyDelete
  5. naper ni yunk nangis mimpi ap tu yunk..

    doodle x secomel cik ieka luvika kan :)

    ReplyDelete
  6. yien- ieka mimpi ditinggalkan.. epic betul.
    bangun tido siap nangis2...lepastu pegi dapur masak. lol lol

    ReplyDelete
  7. bole pulak pas nanes mkn ea..hihi

    ReplyDelete
  8. ieka ni kena sawan mkn kot..
    mueheheh malu saye (-_-")

    ReplyDelete
  9. hehehee...cam klakar je sampai ngis..

    ReplyDelete
  10. sedih tau mimpi tersebut..jadi ieka nanges la wuwuuu T_T

    ReplyDelete