Wednesday, June 8, 2011

Vikingdom!

Assalamualaikum.

hey hey all the cumels korang dah pernah dengar Vikingdom ke belum? kalau belum meh aku explain sat. Vikingdom ni merupakan sejenis tumbuhan berwarna merah jambu yang mampu mengeluarkan bau yang seakan-akan wangian Carolina Herrera. ok tipu hee -_-"

Vikingdom yang sebetulnya merupakan satu lagi filem epik terbaru oleh trio adik beradik paling kachak bergaya kat atas bumi ni. ce teka? ce teka? . . . eleh takyah lah satgi korang jawab Jonas Brothers habislah aku serba salah nak jawab. ape aku merepek ni?

KRU

lepas kejayaan filem Hikayat Merong Mahawangsa (HMM), KRU Studio bakal menghasilkan filem terbaru antarabangsanya yang menampilkan penggunaan bahasa Inggeris 100 peratus berjudul, Vikingdom. . . .apesal ayat aku macam nak buat thriller? ini gila!

Presiden Eksekutif KRU Studios, Norman Abdul Halim bagitau, idea meneruskan penghasilan filem terbaru itu timbul sejak 2007. Mempertaruhkan genre filem hampir sama, filem arahan Yusry Abdul Halim itu menggunakan teknologi 3D stereoscopic seperti filem aksi, 300 dan Avatar. pehh peehhh >,

Dari ape yang aku baca kat paper sebelum ni pihak KRU Studios akan menampilkan barisan pelakon antarabangsa tapi takde la sampai nak ambil Tom Cruise ke Brad Pitt ke memang tak la. . .depa pun ade buat kira-kira bajet bhai.

. . .tapi kan! tapi kaann!! . . .tadi aku ade view kat FP Vikingdom ni! guess what people?! Dom inic Purcell joins cast of Vikingdom!! aku peminat Prison Break kot nak nangis dah ni sebab terharu walaupun takde kena-mengena wuhuuu T_T. . .
Tapi jadi or tak die berlakon dalam filem tu aku pun tak pasti lah jadi korang pegi tanya abg Norman KRU tu. sekian.
owh abg Dominic. . .kau buat aku makan tak lalu tido tak lena tahu?




ok lah nak pegi lunch.
(padahal tadi baru keuar statement makan tak lalu bagai) ceh!




current mode : Migraine trok membunuh oh no

2 comments:

  1. Blog ni dah tersenarai dalam bloglist lulu-pages.. :)

    ReplyDelete
  2. waaa ^^ thank you cik lulu yang gojez! hee :)

    ReplyDelete