Thursday, June 9, 2011

Siapa Cumi1569 ??? sila tolong aku culik beliau nanti aku bagi due pocen. hikss ^^

Assalamualaikum & hi. . .

ok ni entry lepas meeting dgn encik Bos. cepat-cepat kembali ke tempat duduk lalu online dengan bersungguh-sungguh tanda protes kena jadi wartawan research untuk dokumentari Biogrphy artis. hewwh ~,~
aku mane kenal Amy Search, Awie sume. .Bruno Mars serta Justin Bieber (kahkah!) aku kenal la hee. . . lex luu! bagi aku bajet kebaratan jap laaa.
takpe-takpe masalah ni sila bawa ke hari esok je, sekarang kite lepak chill dulu. . .korang pun takyah nak tension sangat kot petang-petang ni. macam aku tak tau korang petang-petang kat opis buat ape, buat keje pun mcm ikhlas tak ikhlas je. menaip je lebih tapi mata terkulai layu dah. tah ape yang ditaip..buat orang sekeliling musykil aje. . .tapi ni apesal aku macam annoying gila membebel bersendirian? yela korang kan mengantuk padahal waktu kerja belum habis. kahkah ^___<

. . tu la tu. mukadimah panjang lebar padahal nak cerita benda lain. kesian kot kat korang. haha. ok camni la, just go around the bush. 

Cumi1569!!! 
siapa cumi1569?? . . yang pasti bukan cumi yang ini T_T
.
.
.
.
.
.
.

"haha. . .temen-temen mesti pada bingung nih semuanya. ya tenang donk, 
cumi itu sama aja deh ama sotong cuma tulisannya aja berbeda." hiksss :')


maksud aku CUMI1569 yang ni ye all the cumels!
. . .yang ni. . .
.
.
.
.
.





duh! nak nangis aku dengar dia cover lagu ni. haunted!


sedapnye dia cover lagu ni :')


ini lagu kesukaan aku ni.
terus terperasan kejap beliau sedang nyanyi untuk aku. haha.



kalau korang ni jenis rajin godek-godek YouTube sebab nak cari tutorial chord guitar mesti korang jumpa beliau for sure lah. . .sebenarnye ade banyak lagi tutorial gempakwacakapluderr kat youtube tu tapi si cumi1569 ni lain sket. . .die ni misteri kot. semua video dia misteri. kalau tengok lama-lama mesti ade kuntilanak keluar sergah korang kat skrin lappy ni. ok tipu. hee. .

video cumi1569 ni satu pun tak menampakkan muka dia. yang kite boleh lihat hanyalah jari-jemari dia yang tak ubah seperti sedang menari & menyanyi ^^ (bersungguh-sungguh betul aku ni) . . .yela, kite yang dok sibuk belajar kord-kord guitar dengan dia ni mesti la teringin jugak nak tengok rupa cekgu kita kan. eceh!
aku pun macam tak tau dah nak tulis ape. ni neves la ni. nyampah aku hisshh!


ok bye!


. . .kehkeh. . .ni aku nyanyi. korang ade yang cair tak?
agak-agak cumi1569 nak ajak aku berduet tak? haha!


Have A Great Evening All The Cumels!



Updated! -rupanya INI lah cumi1569! kawan fesbuk saye..heheh ^^

4 comments:

  1. ....tried to talk to you and make you understand
    All you have to do is close your eyes
    And just reach out your hands and touch me
    Hold me close don't ever let me go
    More than.....

    Very good to hear it again, I think it does not exist anymore.
    Many thanks :D

    ReplyDelete