Thursday, June 2, 2011

laparnya :( ini SERIUS!!!

Assalamualaikum. . .

sekarang waktu lunch & aku sudah lapar dari tadi sebenarnya. . .selalunya, sepantas kilat aku akan terus menggeledah satu persatu laci yang kebiasaannya memuatkan makanan-makanan emergency contohnya kuih-muih yang Faris beli setiap pagi. . .kalau takde aku akan beralih kemeja sebelah lagi satu dengan harapan kak Long akan bawak makanan sedap-sedap.(perangai keji kembali
Akan tetapi, hampa. duka. kecewa. sedih semualah. . .kerana pencarianku tak membuahkan hasil. yang aku dapat cuma satu amarah. . . . . . 

"woi Nodame! kau nak curik makanan lagi ye? -_-"

. . .lantas aku terus merangkak-rangkak semula menuju ke meja aku yang serba kekurangan & terus bajet cool.
.
.
.
.
kasihan
.
.
.


kat sini makanan mahal tahu? . .tau la tempat ni business center. huu. . selalu fikir 763987 kali kalau nak makan ikan bakar (I usually had nasi + ikan bakar + ulam-ulam for lunch). hari ni siap bagi peringatan kat kawan sebelah supaya tampo aku kalau aku ambik ikan bakar lagi waktu lunch! T_T


ok lah nak pergi turun makan ^____^


til then, take care all the cumels. bye.


2 comments:

  1. haha. abeh ape lg ko amek tu sebagai ganti? ayam bakar? :P

    ReplyDelete
  2. ku amek nasi + ulam + hati & paru goreng + air kosong = rm3.70 T_T
    ...sedih.

    ReplyDelete