Sunday, August 28, 2011

Selamat Hari Raya Aidilfitri ◕‿◕

(Kad raya hensem bergaya, untuk korang)

Assalamualaikum & Salam Aidlfitri 

Di kesempatan ini Ieka ingin ucapkan kepada kalian semua Minal 'Aidin wal-Faizin, Salam Lebaran. Ikhlas dari hati jika ada salah dan silap selama kita bersahabat, Ieka pohon ampun dan maaf. Kepada kawan-kawan blogger sekalian, those yang sangat comel sebab sudi jadi follower blog heyLuvika (kehkeh), stalkers (bajet ade yg stalk belog ieka hihi), & sesape sudi singgah dari links yang Ieka 'ping' kat page-page blogger kat Facebook tu, Thank You korang memang kacak dan osemm! hihi...

Kalau ditakdirkan ini Syawal terakhir Ieka, Ieka mohon ampun maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki pada sesiapa yang pernah terasa hati dengan tingkah laku dan tulisan-tulisan Ieka disini. (tetibe aku rase sebak ni apehal?) And one more thing, Ieka sangat-sangat menghargai ukhuwah yang terjalin antara kita walaupun perkenalan kita hanya bermula di alam maya ni (blog or facebook). Terima kasih sebab jadi sahabat yang baik. May ALLAH (SWT) bless all of you, dearest ♥♥. Wassalam.


* Salam Aidilfitri dari Ieka yang jauh di perantauan iaitu Portsmouth, UK. (ok tipu). Sesape yang sayang Ieka boleh la bagi duit raya, takyah nak segan-segan sangat la kan. teehee.



TAKE CARE sayangs!
xOXo

10 comments:

  1. cantik kad raya
    selamat hari raya :)

    ReplyDelete
  2. comelnya kad! salam raya =)

    ReplyDelete
  3. alolo cun nye kad raye ieka, maw yg real bley ? :P
    slmt ari ryer jugak ! :)

    ReplyDelete
  4. eleh...sila dtg ke blog saya..blog saya ada buat jamuan open house..anda dijemput utk menghabiskan ketupat2 di blog saya...awk tak dtg,,siap!!! saya bom guna meriam buluh..ahahaha..gurau je..anyway,,selamat hari raya..

    ReplyDelete
  5. Alala comel je tau korang ni..Selamat hari raya semua...ailevyuuu :) hihi..

    ReplyDelete
  6. cantik ler...ieka cam da tembam ckit jer..comel3x...selamat hari raya...

    ReplyDelete
  7. salam .

    wah , selamat hari ray jugak ye .

    p/s: salam perkenalan ;D

    ReplyDelete