Wednesday, August 10, 2011

#9 Wordless Wednesday.

                                                               si Apok yang x hensem.

More about Wordless Wednesday, click HERE.

22 comments:

  1. haha kesian dy tau, pi bg dy makan copat :D

    Jom bace ini :

    http://princessfeyqa.blogspot.com/2011/08/wordless-wednesday-6.html

    ReplyDelete
  2. kucing pom nak main fesbuk..

    ReplyDelete
  3. Princess Feyqa-
    ahaa si apok ni ieka bagi dia mkn dah pagi2 pastu die p main kat luar tgh2 panas tu pastu jenjalan p mane tah pastu balik2 mintak mkn lagik..siap buat2 letih bukan main ;p

    H.J-
    Ahaha x la H.J :) ms ni si apok nak melompat naik atas katil pastu xlepas. pastu die bole bantai tido gitu je..penat sngt kot hihi :)

    ReplyDelete
  4. Aiman-
    ahah..beliau tak comel la ;p

    KiniCnaL-
    dia bukan lepak tu..die tgh tido..apok ni mmg unpredictble sket hee ;)

    ReplyDelete
  5. haha..poser juga ye ??
    tkper2 t buka mam whiskas ye =)

    jom kongsi ww =) http://ninieazriena91.blogspot.com/2011/08/wordless-wednesday-7-hey-cutie.html

    ReplyDelete
  6. hahahaha
    kesian kucing tu kena posa
    keekekekek

    ReplyDelete
  7. HAHAHAHA KESIANNYE..LEMBIK DAH BADAN DIA..G LA BAGI DIA MAKANNNN..HUHU

    ReplyDelete
  8. Ninie Azriena-
    haa..apok ni posa kul 9pagi sampai 2ptg ja tu pun nk belakon letih2..dah la xhensem hihi

    Hans-
    ala apok ni pandai belakon tau hans..dah la kuat tido.huu

    Rossa Alina-
    Rossa nak tau x apok ni dia boleh mogok dok baring tengah2 panas sanmapi ternganga2 mulut sebb panas sampai la ade yg dtg dukung bwk masuk rumah. die ni kucing jantan yg mengada ni.

    ReplyDelete
  9. Ir Yien-
    homaigooddd..apok comel???!! T_T ngaaa...

    ReplyDelete
  10. alololo..mesti apok tunggu nk balas dendam..haha

    ReplyDelete
  11. Anak Denesor-
    ngahaha berani die nk balas dendam..terus ieka x bagi die mkn seminggu kehkeh ;p

    ReplyDelete
  12. haha.. kalau kucing kat uma da telentang da.. XD

    ReplyDelete
  13. mmg kesian kucing tu...ha3...

    jgn lpe bwk kucing tu g bazar ramadan..ha3

    ReplyDelete
  14. Incek Hafiz-
    haha...elok sngt la tu klu nk dijodohkan dgn si apok ni. :)

    Cik Ann-
    ahaha mane ade comel dak apok ni ;p

    Nightroad-
    petang2 die g jalan2 katne tah. maghrib baru balik camne nk bwk p bazaar..huhu

    ReplyDelete
  15. salam,

    kesian dekat kucing tu, tak pasal2 kene puasa jugak! hehe;-)

    ReplyDelete
  16. Sandra Azwan-
    salam..
    hee ni apok ni baru kena posa 2 jam dia dh mengada nk makan lagi..
    SA nak apok x? ameklah..hihi ^^

    ReplyDelete
  17. cute. letih sangatla tu:)

    by the way, sis follow ur blog

    ReplyDelete
  18. kau paksa kucing nie makn gak ke miss luvika?? hahaha...
    xpe2, kalau betul orang ckap kucing nie semangat curious dia tinngi, biar dia rasa puasa mcm mana pulak!!haha

    btw, saye blogger baru suka cari blog besh n baca entry2 mereka. u r one of them. senang2 lawatlah blog saye, kenal2 nama sambil makan coklat!!haha

    http://asyfaro.blogspot.com/

    ReplyDelete