Sunday, April 17, 2011

terperasan COMEL? derrr, sila lah bagi peluang untuk aku perasan sekejap :')

Assalamualaikum.

dak Rama-rama yang kasihan
macam kehilangan ibu kat dalam hutan pastu buat muka kesian sebab nak minta tolong. teehee

^____^
aku comel bukan ?
. . .eheheee...heee eheee heheee heee. . .
*sengih macam kambeng kachak bergaya*



THANKS to tuan belog lululalalengleng ^^
ai lebiyu lah kakak cumels!


uhuiii aku comel aku comel aku COMEL!! fufufufufufufuuu


* serius aku rase macam perlukan tamparan halilintar yang maha hebat untuk bagi sedar diri balik. -_-" ok lah. bye.

7 comments:

  1. ^____________^ la.. dah memang empunya badan yg comel....

    ReplyDelete
  2. ahaha...tapi cik lululalalengleng comel lagi :)

    ReplyDelete
  3. hhahah~~!
    senget betol!
    akak tampo laju2 nak??

    ReplyDelete
  4. memang superb jugak hasil kerja leng.. buat saya singgah blog awk laju2.. follow sekali.. keep up blogging yaw!

    ReplyDelete
  5. @kak fana- ...pastu kalau kite x sedar diri jugak camne? free2 je kena tampo wkakakak ^__^

    ReplyDelete
  6. @siti nurul ain- kan? dari comot terus jadi comel..
    thnx singgah sini :) kita pun follow belog 'purple' awk^^

    ReplyDelete