Tuesday, March 29, 2011

rupanya saya ade seorang sahabat yang SANGAT AWESOME!!!

Assalamualaikum ^^

*kenapa POKEMON? ok ketika sedang menaip entry ni tak tau dari mana tah datangnya semangat dengar lagu pokemon sambil menyanyi riang lepas tu rasa bahagia hee :)



ok sila jangan mula merepek sekian terima kasih!

semangat nak tulis entry ni. . tp toksah dok risaw sangat haihh.takdak panjang mana pon. cuma nak cakap BIG BIG THANKS!! kat sorang kawan ni. dia ni kacak macam aku juge lah sikit-sikit. . ok no offense -_-"

to whom it may concern, kalau ko baca entry ni. . aku yang kacak serta comel ni nak ucap terima kasih sangat-sangat weh sebab banyak gila tolong & teman aku hari ni. . tacing gila aku tengok ko dok teman pi sana sini nak settelkan hal aku pastu tunggu habis waktu lunch then pegi cari lect yang berkenaan pulak walaupun aku tau ko letih. . bile aku suruh ko balik ko cakap takpe-takpe. . chill. .aku ok dan sebagainye. . huwaaa tacing lagi kali ke namploh lima belas ratus T_T . . .lepastu siap anta aku balik rumah naik limo (ok yang ni tipu)

rupanya saya ade seorang sahabat yang SANGAT AWESOME!!!
( nak nanges a camni :'( wuwuu. . )

. .bukan baru nak sedar sebenanye dah lama dah tapi sebab ko suka buli aku sampai aku rase macam nak bunuh ko (HAHA) jadi aku rasa ko kurang awesome lah wkakaka ok joke.


so, GOD REALLY DID SOMETHING SPECIAL WHEN HE BLESSED ME WITH A FRIEND LIKE YOU.

THANKS!

No comments:

Post a Comment